Re: Otwieranie BIOSu w Compaq Armada

Autor: Woocash (chewbacca_at_interia.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 20:20:24 MET

Użytkownik <Mastan3_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak się dostać do BIOSu Compaq Armada 1560D

Próbuj nacisnąć ESC przy starcie - może wysskoczy jakiś komunikat co
nacisnąć
Poza tym, nie wiem jak w notebookach, ale w desktopach compaq'a trzeba było
z dyskietek firmowych założyć specjalną, ukrytą, partycję z narzędziami,
żeby przy starcie pojawiło się na ekranie F10 - Enter BIOS...

powodzenia,
Woocash