Jak zmienic odswiezanie????

Autor: Przemek Pruchniewicz (pruchniewicz_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 22:09:58 MET

Witam wszystkich Grupowiczow!

Kupilem sobie kilka dni temu GeForce2 MX-400 64 MB wraz z karta otrzymalem
sterowniki i oprogramowanie. Instalacja przebiegla bez problemu. W Dispaly
Control Panel mozna zmieniac odswiezanie, jednak bez wzgledu na to jakie
ustawie ciagle mam 60MHz! Mam monitor '15 i wiem, ze bez problemu mozna na
nim wyciagnac 85Mhz przy 800x600 dlaczego zatem nie moge zmienic trybu
odswiezania?

Pozdrawiam
PP