Re: Da sie ukryc ikonke myszy w trayu ??

Autor: BodekJ (bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 19:21:53 MET

| No to ma problem :-)

Wiem że NTG i nie powinienem odpowiadać ale pojawiły się już jakieś
odpowiedzi to i ja dodam swoje trzy grosze.
Kiedyś zainstalowałem sobie programik freeware o nazwie DesKey z jakieś
płytki dołączonej do gazety (niestety nie pamiętam której).
Programik ten kontrolował ustawienia paska zadań i w tym ikonki w trayu.
Pozdrawiam.

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodek_at_jerzyk.prv.pl * PGPkeyID:0x26A5ADE5