Re: Myszka ?

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 20:47:02 MET

"Artur14" <artur.and_at_wp.pl> wrote in news:a2f4f2$lv7$1_at_news.tpi.pl:

> Myszy radiowe są lepsze poniewaz nie muszą widziec odbiornika, a te na
> podczerwien muszą.
> Poza tym radiowe mają zazwyczaj wiekszy zasieg.

To tak jak bys powiedzial ze samochody sa lepsze niz rowery bo nie trzeba
pedalowac ;-).
Po za tym ze IR musi widziec swoj nadajnik to jeszcze ma powazna zalete,
jest przewaznie duzo mniej zarloczna jezeli chodzi o prad. Ja w A4Tech co
3-5 miesiecy wymieniam baterie w zaleznosci ile gram w Quake'a :-). Po za
tym zeby zaslonic odbiornik IR musisz cos przy samej myszce postawic,
poniewaz wokol nastepuja odbicia i nawet jak cos stoi na przeszkodzie IR to
i tak promienie docieraja bez problemu.
Zaleta wiekszego zasiegu wg mnie nie ma znaczenia chyba ze ktos ma slol
konfernecyjny a nie biurko. Duzo wazniejsze jest aby myszka nie byla
optyczna a nie z kulka. Oczywiscie najwazniejsze jest aby byla produkcji
logitech'a :-) bo tak naprawde cala wszystko inne z czym mialem kontakt to
masa smieci zrobiona najtanszym kosztem.

--
Best regards
 	The EaGle