Re: instalacja karty sieciowej

Autor: Woocash (chewbacca_at_interia.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 20:34:08 MET

Użytkownik <blum2_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Czy ktoś miał może problem z instalacją karty sieciowej na płycie Soltek
75
> DRV ? Próbowałem zainstalować Realteka 8029, 8139 - ni cholery. Karty
> sprawdzone , instalacja innych urządzeń (modem) bez problemu. Wszystko
chodzi
> pod win2k . Wszystkie sloty PCI ustawione w biosie na auto.System
rozpoznaje
> kartę , ale przy próbie instalacji wyświetla komunikat :
>
> " Wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia. Nieprawidłowe dane."

> [...]

Też mam solteka tyle że 75-DRV2. Też wsadziłem realteka... Też nie
działał...
ani na driverach z windy ani na driverach ze strony producenta...

Dopiero, o dziwo, na CD z driverami do płyty znalazłem katalog z
driverami...
I byl tylko jeden do kart sieciowych - właśnie do realteka... i działa...

jakbys nie miał na CD - to powiedz na priv - to wyślę...

Woocash