Re: Kto ma LCD ? I jak on sie sprawuje!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 20:08:28 MET

"Wonder" <wonder34_at_poczta.fm> wrote in message news:a2dd1k$cmm$1_at_news.tpi.pl...

> Zdaje się że te "martwe piksele" to już historia.
> Przynajmniej w tych lepszych monitorach.
> Ja swojego Samsunga kupiłem w sklepie
> internetowym. I nie ma żadnego uszkodzonego piksela. Nie sądzę
> abym miał takie wyjątkowe szczęście. Chociaż poprzedni monitor
> CRT też kupiłem wysyłkowo, i też ma obraz jak złoto ;)

Zawsze może przecież na takim rynku jak polski trafić na
jakieś odrzuty ekranów LCD wykorzystane do naprawy uszkodzonych
w fabrcznych monitorach... Wiem, że ktoś z moich znajomych miał
w ten sposób naprawionego laptopa - uszkodzony (pęknięty) display
został wymieniony na taki z brakującymi pikslami - nie wiem skąd
'serwisant' miał taki display, ale już w to nie wnikam...
W każdym razie brakujące piksle to raczej problem technologiczny,
po prostu uszkodzony element (tranzystor) w ekranie opuszczającym
fabrykę a nie problem uszkadzania się piksli podczas ogladania
ekranu w domu.