Re: Kto ma LCD ? I jak on sie sprawuje!

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 04:11:33 MET

> Nie słyszałem aby piksele się "wypalały" w czasie używania...
> Owszem, niektóre ekrany mają kilka piksli niesprawnych ale
> ta wada powstała juz na etapie produkcji -producent dopuszcza
> pewną małą ilość piksli niedziałających i monitor jest "dobry".

Zdaje się że te "martwe piksele" to już historia. Przynajmniej w tych
lepszych monitorach. Ja swojego Samsunga kupiłem w sklepie
internetowym. I nie ma żadnego uszkodzonego piksela. Nie sądzę
abym miał takie wyjątkowe szczęście. Chociaż poprzedni monitor
CRT też kupiłem wysyłkowo, i też ma obraz jak złoto ;)

Wonder