Teac CD-540E na UDMA

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 16:17:14 MET

Problem jest programowo-sprzętowy, ale zaczną tutaj.
Jest taki komp: D700 na płycie MSI K7T-Pro 2A 256MB RAMu.
Na kontrolerze Primary jest dysk DTLA307030 i CD-ROM Teac CD-540E
(firmware 3.0A).
Na kontrolerze Secondary jest kieszeń z dyskiem Quantum 4.3GB i
rekorder Sony CRX-100E (firmware 1.0n).
Wszystko pracuje na UDMA.
System Win2k PL SP2.
Jakiś czas temu zamiast tego Teac'a był CD-ROM LG 52x. Wszystko było
OK.
Jakiś czas po zmianie LG na Teac'a okazało się, że Nero nie chce
współpracować z Teac'em jeśli pracuje on na UDMA (zawiesza cały
system). Zainstalowałem Nero 5.5.6.4 i jest dokładnie tak samo (nie
tylko Burning ROM ale także CD Speed).
Po przełączeniu Primary-Slave na PIO działa ok.
Pytanie: co jest grane?
Nie żonglowałem urządzeniami na kontrolerach bo nie bardzo mam jak.

--
Pozdrawiam
  Bartek