Re: Kto ma LCD ? I jak on sie sprawuje!

Autor: ZFK (twapaj_at_nospamwp.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 14:53:04 MET

co do wypalonych pikseli to nie jest prawda ze nie pojawiaja sie w trakcie
eksploatacji - moj lcd nie mial zadnych martwych jak go kupowalem, ale mniej
wiecej po miesiacu pojawil sie jeden czarny w dolnym lewym rogu. mam go od
sierpnia i jak na razie wiecej sie nie pojawilo. w gwarancji pisze, ze do
wymiany kwalifikuje sie dopiero lcd ktory ma wiecej niz 6 wypalonych pikseli
lub wiecej niz 4 na powierzchni cala kwadratowego.
co do sprawowania sie: nie mam zastrzezen - ogladam na tym filmy, czasem
gram w gry i nie smuzy wcale. jest troche gorsza jaskrawosc niz w crtkach,
ale superstabilny i ostry jak brzytwa obraz to rekompensuje. dodam jeszcze
ze mam dosc czule oko na czestotliwosci odchylania i nawet 85Hz czasami mi
mruga. dlatego lubie LCD - tu nic sie nie telepie :).
LCD ten ma 14,1 cala (ale przymierzajac ma wiecej o okolo 1cm w pionie i
poziomie od monitorow 15 calowych moich znajomych. pochodzi od compaq i jest
wbudowany w laptopa presario 1210us.
pozdrawiam
wawrzyn