Re: procki VIA C3

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 13:21:32 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in

> No tak C300A_at_450 kopie dupe via C3 933 :-)
Nie chodzi o to co kogo kopie ;-) ale jak to zostalo zrobione, tak jak by
ktos mu dal ten procek i stal w drzwiach aby go zaraz odebrac...

> Co raczej o niczym nie swiadczy bo to raczej benchmark karty graficznej
> nie wspominajac o tym ze C3 ma wyzsze fsb :-)
Wlasnie wydaje mi sie ze tutaj FSB ma duze znaczenie i jezeli by sie wyzsze
rozdzielczosci wzielo pod uwage to mooooze C3 nawet i by wyprzedzil tego
celka.

> No i? Zobacz wyniki w niskich rozdzielczoscich gdzie ukazuje sie
> wydajnosc procesora, a nie karty graficznej :-)
Ano wlasnie - racja :-/

> Bedzie mial :-)
he he a ja mowie ze nieeeeeee :-), z przekonaniem to mowie ;-)

> Bez przesady :-)
> M64 spokojnie pociagnie w 800x600x16bit ;-)
Nooo ja pamietam jak mi sie uruchamial 3D Mark kiedys na TNT to pozal sie
boze a M64 jest jeszcze minimalnie mniej wydajna od TNT.

--
Best regards
 	The EaGle