Re: Philips nagrywarka, nowa -450pln

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 12:08:38 MET

jarosław jaszewski <jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl> wystukał
(news:3C49D36E.90600_at_plusnet.pl):

[ciach]
> ja rowniez nie mam problemu z kupieniem w hurtowni - po prostu
> zdziwila mnie niska cena jaka napisales :-))))
Sledze ceny i mnie rowniez zdziwila obnizka o 30 zl netto, ale to chyba
poswiateczne porzadki w cenach.

> na razie mam teac'a x16
> zastanawiam sie nad zmiana
> ale z drugiej strony zastanawiam sie po co mialbym zmieniac
:) tez mialem ten dylemat, Plextor x16 mial juz tylko 2 mies.
gwarancji, nie zalezalo mi na wiekszej predkosci, ale innych nie bylo.
Za symboliczna doplata mam x24 i 2 lata gwarancji.
Pozdrawiam
Egghead