Re: Monitor LCD do gier.

Autor: Piotrek (piotrekk5_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 11:34:13 MET


Użytkownik "topek" <topekNOSPAM-CUT_at_post.pl> napisał w wiadomości
news:a2cmsk$10dbpl$1_at_ID-61226.news.dfncis.de...
> Mam zamiar w okolicach poznej wiosny nabyc monitor LCD (TFT) Chyba 15
calowy
> bo wieksze sa duzo drozsze (no chyba ze sie cos na rynku diametralnie
> zmieni) Nie wiem jakie parametry musi miec monitor zeby gry typu Quake czy
> inna FIFA byly wyswietlane bez smug. Tak samo filmy gdzie akcja zmienia
sie
> szybko. Czy za te smugi (rozmazany obraz) odpowiedzialny jest jakis
parametr
> ? Jesli tak to jaki.
>
> Jakie inne parametry Moniotra TFT sa wazne. Jasnosc wyrazana w
> cd/qm ->(przecietna wartosc to ok. 200 cd/qm) Czy to jest wazny parametr ?
> Takze kontrast podany w nastepujacy sposob 250:1 Jest jeszcze kat
patrzenia
> ,ale to mnie srednio interesuje bo z boku raczej nie ogladam :]
>
> Moze macie jakis model do polecenia ? Zachwalany jest Philips Brilliance
150
> P.
>
> Moja karta graficzna to GeForce 2 MX
>

Witam!!!

1. NIE kupuj PHILIPS-a !!! Jest beznadziejny.... no i te czasy 50 ms,
tragedia...
2. Ja proponuję NEC-a 1550 M (ewentualnie 1550V). Bardzo dobre parametry,
czasy (6/20ms), spokojnie można grać w gry (np w Quake III), oglądać
filmy,.......
3. Kąt patrzenie jest wbrew pozorom ważny.... Nie chodzi tu jednak (jak
piszesz) o patrzenie na monior z boku, tylko jak będziesz siedział przed
nim, to im mniejszy kąt, tym obraz po bokach będzie ciemniejszy....

Pozdrawiam

Piotrek

PS. Mam nadzieję że to co napisałem (w szczególności w 3) jest czytelne.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:03:13 MET DST