Monitor LCD do gier.

Autor: topek (topekNOSPAM-CUT_at_post.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 22:03:17 MET

Mam zamiar w okolicach poznej wiosny nabyc monitor LCD (TFT) Chyba 15 calowy
bo wieksze sa duzo drozsze (no chyba ze sie cos na rynku diametralnie
zmieni) Nie wiem jakie parametry musi miec monitor zeby gry typu Quake czy
inna FIFA byly wyswietlane bez smug. Tak samo filmy gdzie akcja zmienia sie
szybko. Czy za te smugi (rozmazany obraz) odpowiedzialny jest jakis parametr
? Jesli tak to jaki.

Jakie inne parametry Moniotra TFT sa wazne. Jasnosc wyrazana w
cd/qm ->(przecietna wartosc to ok. 200 cd/qm) Czy to jest wazny parametr ?
Takze kontrast podany w nastepujacy sposob 250:1 Jest jeszcze kat patrzenia
,ale to mnie srednio interesuje bo z boku raczej nie ogladam :]

Moze macie jakis model do polecenia ? Zachwalany jest Philips Brilliance 150
P.

Moja karta graficzna to GeForce 2 MX

Z gory dzieki za odpowiedzi

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy