Re: Idealne 19'' - kilka przemyslen

Autor: szamek (szamek_at_go2.pl)
Data: Sun 20 Jan 2002 - 10:12:11 MET

> Ostatnio uporczywie szukam dla siebie jakiegos lepszego
> monitora 19 cali. I nadal nie wiem co wybrac... [...]

witam,

ja szukalem swojej 19' tylko dwa miesiace - po przejrzeniu calego
asortymentu jaki byl dostepny na trojmiejskich polkach prawie
zrezygnowalem - lecz przypominalem sobie ze pare lat temu widzialem w jednym
sklepie Viewsonic'a, ktorego obraz zdecydowanie odbiegaly od przecietnej,
wiec przyjrzalem sie modelom dostepnym na rynku i bez jego testowania
kupilem Viewsonic'a G90F i nie zaluje.
http://www.california.com.pl/produkty/opis.asp?kod_t=VIEWG90F

szamek