Re: Odłączyć przycisk reset

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 23:48:37 MET

toltek, you wrote:

> Marcin Wojtczuk <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl>, wypocił co
> następuje...
> [...]
>
> ok - nie twierdze, ze trzeba sie na wszystkim znac ... ale powiedz
> mi szczerze zdjales obudowe aby zobaczyc gdzie jest glosniczek i
> gdzie prowadzi kabelek?

Nie mogę go znaleźć ;> Będę jeszcze szukał ;)

> porownanie nie jest trafne.
> Jezeli chcesz odpowiednie (IMHO) to wydaje mi sie, ze majac prawo
> jazdy musisz wiedziej jak dolac olej, paliwo czy tez zmienic zarowke
> oswietlajaca samochod w srodku:-)

Ale np. dysk umiem wyjąć i zanieść do kolegi.. Pamięć sam umiem
włożyć ;> Ale procka już boję się dotknąć (mam słabe serce).

> A po za tym mialem zly humor i trafilo na Ciebie ... przyznaj
> jedank, ze bardzo zlosliwy to nie bylem:-)))

Nie, bardzo nie ;))

test sygnaturki v. 0.0.1a:

--
,,.[ FastViper ].,,(),,.[ http://www.fastviper.hg.pl ].,,--
``"[ hacker wannabe ]"``.{}-[ fan linuksa N°200916 ]-{}.---