Re: Odłączyć przycisk reset

Autor: toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 19:31:16 MET

Marcin Wojtczuk <fastviper-!spamik-_at_poczta.onet.pl>, wypocił co następuje...
[...]
> Moja kompetencja jeśli chodzi o sprzęt jest żadna ...

ok - nie twierdze, ze trzeba sie na wszystkim znac ... ale powiedz mi
szczerze zdjales obudowe aby zobaczyc gdzie jest glosniczek i gdzie prowadzi
kabelek?

> Nie znam się na sprzęcie i dlatego pytam.
> Czy to, że umiem jeździć samochodem oznacza, że umiem go
> naprawiać/tuningować ?

porownanie nie jest trafne.
Jezeli chcesz odpowiednie (IMHO) to wydaje mi sie, ze majac prawo jazdy
musisz wiedziej jak dolac olej, paliwo czy tez zmienic zarowke oswietlajaca
samochod w srodku:-)

A po za tym mialem zly humor i trafilo na Ciebie ... przyznaj jedank, ze
bardzo zlosliwy to nie bylem:-)))

--
    Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
 lajkonik w swiecie pecetow