Re: Logitech Cordless MouseMan Optical - pytanko?

Autor: Mis (mis_at_data.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 21:46:50 MET

Jesli do uzytku domowego - zapomnij.
bardzo ciezka, slaba czestotliwosc odwierzania,
jesli nie pozostawia sie jej na plaskiej powierzchni - baterie trzeba
wymieniac bardzo czesto.
(trzymam ja w torbie z notebookiem)
Kupilem ja jako zupelna nowosc na rynku - jak tylko sie pojawila.
Gdyby nie to, ze musza korzystac z myszki w roznych dziwinych miejscach -
nigdy bym jej nie kupil.
W domu ani mysle ja zamieniac z optycznym pilotem lub starym dobrym
whellerem.
Do tego jeszcze ta cena !!!
Polecam recenzje (chyba) w twojepc.
Typowy przerost formy nad trescia kosztem funkcjonalnosci.
Nie dajmy sie zwariowac reklamom.

Pozdrawiam
Mis