Re: ppga a fcpga

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 16:24:52 MET

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wystukał
(news:a27jgv$4cb$1_at_flood.xnet.com):

> Serwer odbierający post od czytnika powinien być na tyle
> inteligentny. Spotkałem się już wiele razy z taką odpowiedzią
> serwera gdy miałem problemy z czasem w komputerze - odrzucano
> zarówno posty stare jak i te z przyszłości. Najwyraźniej serwer
> news.tpi.pl to olewa... :-( Ale w sumie userzy powinni się cieszyć,
> ze ten serwer w ogóle działa...

Wydaje mi sie, ze nie olewa, tylko jest zbyt tolerancyjny. Ostatnio
manipulowalem przy zegarze, zapomnialem ustawic czas (byl czas t-0,5
roku) i news.tpi.pl odpowiedzial grzecznie: "Couldn't post message from
the past". Pewnie ma limit >> 24 godz.
Pozdrawiam
Egghead