Re: ppga a fcpga

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 23:25:41 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message news:3C46D180.88E992F3_at_magsoft.com.pl...
> No to może projektowanego cancel-bota rozbudować o kasowanie postów
> wysyłanych "z przyszłości", z ewentualnym komunikatem zwrotnym? :)

Serwer odbierający post od czytnika powinien być na tyle inteligentny.
Spotkałem się już wiele razy z taką odpowiedzią serwera gdy miałem
problemy z czasem w komputerze - odrzucano zarówno posty stare jak
i te z przyszłości. Najwyraźniej serwer news.tpi.pl to olewa... :-(
Ale w sumie userzy powinni się cieszyć, ze ten serwer w ogóle działa...