Re: GF2 TITANIUM - problem

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 14:29:28 MET

Użytkownik Bankowy <bskorupka_at_essystem.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a29dte$miu$1_at_korweta.task.gda.pl...

> Mam podobny problem... Płyta Soltek 75DRV2, XP 1600+ i grafika jak wyżej...
> W grach 3d nastepuje zamrożenie ekranu i tylko twardy reset pomaga (UT i
> Quake 3), 3dMark 2001 tez sie często zawiesza (również wszystko staje). Co
> dziwne po złożeniu komputera (jakies 4 tygodnie wcześniej) 3dMark działał
[...]
Pierwsze co powinno się w takiej sytuacji robić to wyłączyć fastwrites
i agpx4 w biosie. Później zainstalowac od nowa via4in1 - ostatnie to 4.37a.
Można jeszcze na próbę spowolnić pamięci w biosie.

PeJot