Re: GF2 TITANIUM - problem

Autor: Bankowy (bskorupka_at_essystem.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 16:33:06 MET

> Mam problem z karta grafiki WinFast GF2 Titanium DDR 64MB TVO
> Po zainstalowaniu na konfiguracji ABIT KT& RAID , Athlon 1,2GB dzieja sie
> dziwne rzeczy.
> Wysypuje sie w 3DMark-u (reset kompa lub czarny ekran i brak sygnalu na
> monitorze), po kilku minutach gry w Quake-a - to samo.

Mam podobny problem... Płyta Soltek 75DRV2, XP 1600+ i grafika jak wyżej...
W grach 3d nastepuje zamrożenie ekranu i tylko twardy reset pomaga (UT i
Quake 3), 3dMark 2001 tez sie często zawiesza (również wszystko staje). Co
dziwne po złożeniu komputera (jakies 4 tygodnie wcześniej) 3dMark działał
godzinami bez problemu.
Ponieważ mam w domu drugi prawie identyczny zestaw (tylko grafika inna GF
DDR), to sprawdziłem po kolej które części mogą powodować te zwisy (ten
drugi zestaw działa bez zarzutu, pomimo tego że jest cały wypchany
sprzętem).
I tak:
- Zmiana grafiki na Rive TNT (z jeszcze innego kompa :-) - nadal zwisy,
- Zmiana pamięci - nadal zwisy,
- Zmiana dysku twardego (z drugiego komputera w którym jest ten sam procesor
i ta sama płyta główna)- nadal zwisy,
- Zmana zasilacza - bez zmian...
W zasadzie wychodzi na to że jest to problem albo z procesorem, albo z płytą
główną...
Chyba, że ktoś ma jakiś inny pomysł...
Aha, zainstalowane Via 4.37a i Vgap 4.10...

> Alcon

Bankowy...