Re: co to jest AC'97 (Intel?)

Autor: edwardek (estencel_at_winkowski.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 13:56:05 MET

no tak wlasnie myslalem - strone intela
znam juz na pamiec i niedobrze mi sie od niej robi
- wszedzie pelno informacji, ladujacych sie pdf'ow
i czego tam jeszcze chcesz i co Ci potrzebne
aby samemu skonstruowac wlasny AC'97.
A on sterach nic! zdejmowalem rozne stery
na rozne chipsery, ale jakos nie moge trafic na ten moj wlasciwy,
wiec moze kto zna jakies inne adresy gdzie znajde
stery do tego typu urzadzen..... - naprawde w googlach
siedzialem ostatnie dwa dni i jakos nie moge trafic.
Co prawda wzrok mam nie najlepszy i ngielskiego tez
dobrze nie znam - prosze o jakies miejsca w necie
jesli ktos zna

pozdrawiam
Edward