PROBLEMY Z OSZCZĘDZANIEM ENERGII...

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 14:01:45 MET

Oto konfiguracja:
ABIT ZM6
GeForce T400 64MB TV-Out
256MB RAM
Windows98 SE

Powyżej podałem ważniejsze elementy systemu. Niestety od czasu posiadania
nowej karty graficznej i dołożeniu pamięci RAM mam problem z oszczędzaniem
energii monitora i całego komputera.
Poprzednio nie miałem problemów (karta Diamond SpeedStar A200 8MB i 64 MB
RAM).
Zawsze mam ustawiony własny schemat oszczędzania energii w którym wszystko
jest na Nigdy, a tylko monitor na 10 min.
Niestety po przejściu w stan uśpienia (sam monitor lub przejście w stan
oszczędzania) nie zawsze komputer "wstaje". Bardzo często jest tak, że
pomaga tylko reset, bo klawiatura nie reaguje.
Zauważyłem, że tak się dzieje na uruchomionym Wordzie na pełnym ekranie. Gdy
Worda zminimalizuję i zaznaczę jakąś ikonę na pulpicie wszystko działa
dobrze, gorzej jednak jak pozostawię niezaznaczoną ikonę. Zawiesi się na
bank.
Może ktoś zna racjonalne wytłumaczenie?

Maciej N.