Re: jaka drukarke wybrac?

Autor: areksy (areksy_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 22:02:02 MET

ja ostatnio (12.01.02) tez mialem podobny problem (padl mi calkiem Lexmark
5700)
 - kupilem HP960C i na razie jestem zadowolony
HP960c jest drozszy od HP940c o jakies 200 PLN ale jest tanszy w ekspoatacji
bralem jeszcze pod uwage Cannona i Lexmarka:
co do Cannona - tusze sa tanie, ale co jakis czas musisz wymienic glowice
co do Lexmarka - juz mialem (z nim problemy) i dziekuje bardzo...

@reksy
areksy_at_wp.pl