Re: Wzmacniacz

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 21:24:52 MET

Poszukaj czegoś z serji Radmor 5100 lub podobny. Kosztuje grosze, a nie
znajdziesz nic lepszego. Moc ma bardzo dużą, przy tych kolumnach wystarcza
żeby powychrzaniać szyby w domu (sprawdzałem) :-) Co prawda pękło tylko
lustro, 3 szklanki i szyba w dzwiach od mojego pokoju... ale... Ja mam
RADMOR 5100 sprzed 30 lat i o tej mocy sprzęt kupić teraz (np. TECHNICS,
PIONEER) to koszt 5x większy... mam do tego podpięte 2 kolumny Technics
SB-CD120 (8 Ohm, 100W muz, 50W DIN).

Użytkownik "Bartek" <bargreb_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Potrzebuje wzmacniacz do połączenia za sobą karty SB 128 i dwóch kolumn.
> Kolumny są stare jak ja, bo chyba z 1986 roku. Jest na nich coś takiego:
> "Moc znamieniowa 50W, moc muzyczna 70W, impedancja 8 omów". No właśnie.
Czy