Wzmacniacz

Autor: Bartek (bargreb_at_interia.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 21:17:50 MET

Witam,
Potrzebuje wzmacniacz do połączenia za sobą karty SB 128 i dwóch kolumn.
Kolumny są stare jak ja, bo chyba z 1986 roku. Jest na nich coś takiego:
"Moc znamieniowa 50W, moc muzyczna 70W, impedancja 8 omów". No właśnie. Czy
ktoś z Was mógłby mi sypnąć linkiem gdzie takie cóś mołbym dostać? Byłem na
allegro, jest tam tego trochę, ale nie wiem, który wybrać, bo się na tym za
bardzo nie znam.
Dzięki za pomoc.

--[ priv: bargreb_at_interia.pl ]--
--[ Bartosz Grębowicz ]--
--[Chcieliśmy jak najlepiej, a wyszło jak zawsze ((c) W. Czernomyrdin,
ekspremier Rosji). ]--