Problemy z biosem w Soltku 75DRV2

Autor: Radek Kaczyński (rkaczynski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 15:23:18 MET

Płyta soltka 75DRV2- zauważyłem dziwną rzecz. W przypadku trzech ezemplarzy,
z którymi miałem(mam) do czynienia były(są) problemy wejściem do biosu
(wersja k 3,5). Dwie na trzy próby kończą się zwisem. Ponadto zwis nastepuje
zawsze po wejściu do opcji monitoringu temp i napięć (najniższy wers po
lewej stronie). Po zmianie biosu na nowszy - to samo. Poza tym wszystko
wydaje się być w porządku. Komputery pracują stabilnie, choć trzy dni to za
mało żeby to tak na prawdę ocenić. Płyta zbierała super recenzje na
serwisach hardłerowych na całym świecie. Podkreślano zwłaszcza stabilną
pracę w ekstremalnych warunkach. Nie wiem w związku z tym, czy trafiły mi
się płyty z jakiejś felernej serii, czy po prostu ten model tak ma.
Posiadaczy proszę o info.