DuoPen na Xp

Autor: Xander (olimp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 15:18:30 MET

Posiadam nędzny :) tablecik DuoPen usb (w Polsce: Pentagram - prod. GM
Logic) działał dobrze pod Win98 i w2k. Ostatnio jednak przesiadłem się na
winXp no i przestał działać, a dokładniej "nie chce" się zainstalować -
próbowałem wszystkich drv pod win98, Me, 2000... (wersji pl i ang) -
niestety nie ma drv dla Xp :(.
Napisałem więc do polskiego dystrybutora o co chodzi i dostałem odp: "Tablet
działa prawidłowo na sterownikach pod system WIN 2000 .Proszę
zainstalować wersie angielską .Jeżeli jest to polska wersja systemu
operacyjnego niestety jest potrzebna instalacja dodatkowej aplikacji PLUS!
FOR WIN XP." - niestety jest to polska wersja ;)
Nie wiem dlaczego nakładka "wodotryskowa" na sys. ma tu coś zmienić, a poza
tym cena tej nakładki jest mniej więcej równa cenie tableciku :) nie mówiąc
o tym, że w mat. informacyjnych słowem o takiej "konieczności" nie
wspominają :)))
Wysłałem im maila z podobnym pytaniem ale się już nie doczekałem odpowiedzi
:(
Desperacko (nie widząc większego sensu - ale to przecież winda... ;)
pożyczyłem od kumpla Plus!'a no i oczywiście dalej nic :(
Czy może ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się z tym problemem lub wie
co z tym zrobić? - tablecik ów, choć prosty znacznie ułatwiał mi robótkę ;)
Z góry dzięki za pomysły.

Xander