Re: Zasilacz przepalił mi cały komputer! Czy komuś t

Autor: Jerry (jurekt_at_miramex.com.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 14:54:54 MET

Witam
Aby spokojnie spac i nie bac sie duzych wahan napieciapradu w sieci
energetycznej, proponuje stosowac zasliacz awaryjny, zwykły UPS
wystarczy.
Mam Smart-UPS 620, ktory podlaczony do COMa mojego komputera caly czas
monitoruje wszystko, co sie dzieje na wejsciu i wyjsciu.
Nie moglem uwierzyc, jakie dziwne wahania napiecia i innych parametrow
wystepuja w naszej sieci energetycznej. Byly nawet skoki w obie strony
- od 200V do 245V! I chyba to jest przyczyna padania zasilaczy
komputerowych, a dalej plyt gl. dyskow itp
Pozdr

     Jerzy Tworowski
< jurekt_at_miramex.com.pl>
       ICQ 7948949