Re: problem z FDD - troche dlugie

Autor: Tomasz Janowski (tomek_at_femur.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 12:25:58 MET

Uzytkownik "keradt" <keradt_at_kki.net.pl> napisal w wiadomosci

> Pod win98 nie dziala mi stacja dyskietek, jak uruchomie komp. w DOS'ie
> jeszcze przed win to jest OK, w trybie awaryjnym tez dziala, a normalnie
> nie.

Kiedys tez mialem taki problem to plyta PC CHIPS tak na marginesie nie
pamietam teraz co pomoglo
ale byc moze zainstalowanie sterownikow do plyty lub zmiana ustawien biosu
Widzialem kilka takich plyt
a tylko w jednym konkretnym przypadku cos takiego sie zdarzylo wiec moze i
konflikt jak ktos wczesniej wspomnial
Mozna popróbowac zmienic chociazby gniazda dla kart.
Nic madrego nie powiedzialem :-) lecz moze i te skromne przemyslenia sie
przydadza

Pozdrawiam

Tomek