Re: Geforce 2 Ti vs Geforce 3 Ti200

Autor: Paweł Spychała (spychala_at_man.poznan.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 11:58:49 MET

> Jakie ma taktowania pamieci i gpu?

No wiec ma gpu ustawione na 275 (mial 250, bo to bulk powerd by a nie
build by), na 290 nie chce chodzic. Ale - roznica (znow w nieszczesnym
3dmarku) miedzy 250 a 275 to tylko jakies 80 punktow, wiec niewiele da
sie tu jeszcze wyciagnac. Pamiec chodzi na 375, chyba nie da sie ustawic
temu radkowi wiecej (uzywam jakiegos rage3d tweaka, to max ustawien)?

> Hehe...
> 3dmark lubi sie z nvidia. Zreszta 3dmark nie jest wyrocznoia wydjanosci
> kart graficznych tylko fajnym demem :-) Posprawdzaj lepiej wydajnosc w
> grach tylko nie w Q3 bo to bastion nvidii jeszcze dlugo nie do zdobycia
> przez ATi

A co jest wobec tego bedzie bardziej obiektywne?

> Czemu slaby? Do grania wystarczajacy, choc magistrala troche go dusi.
> Jaka masz plyte glowna?

No wlasnie glownie o magistrale chodzi. Ten celek nie chce isc na 100 :(
Plyta to bx-master msi.

Probowalem natomiast porownac tego radka majac celka na 633 a potem na
855. Na poczatku bylo ~1800 w 3dmarku, potem 2530, wiec stad moj
wniosek, ze ta karta lubi szybsze procki i jest z tego lepszego procka
wiekszy pozytek w porownaniu do GF. GF o ile dobrze pamietam mial wyniki
cos kolo 2200, moze troche mniej, przy celku na 633 i 2700 przy celku na
855.

Moze trzeba by cos jeszcze poprawic w systemie, ale nie zabardzo mam
pomysl co.

Pawel