Re: Geforce 2 Ti vs Geforce 3 Ti200

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 11:11:04 MET

Paweł Spychała <spychala_at_man.poznan.pl>, wrote in

> Czy aby napewno ten radek bedzie szybszy?

Bedzie.

> Mocno watpie.

Twoje prawo :-)

> na Radka 7500 64DDR, niestety oem (bulk i nie Ati),

Jakie ma taktowania pamieci i gpu?

> cena - jedynie 520PLN.

Zeczywiscie tanio.

> No i GF2TI wg 3dmarka mial u mnie
> spokojniutko ok. 2700, ten radek ma 2500+.

Hehe...
3dmark lubi sie z nvidia. Zreszta 3dmark nie jest wyrocznoia wydjanosci
kart graficznych tylko fajnym demem :-) Posprawdzaj lepiej wydajnosc w
grach tylko nie w Q3 bo to bastion nvidii jeszcze dlugo nie do zdobycia
przez ATi

> bedzie zalezec od procka, ja ma dosc slabego juz C633_at_855
> na BXie.

Czemu slaby? Do grania wystarczajacy, choc magistrala troche go dusi.
Jaka masz plyte glowna?

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!