problem z Rivą TNT2

Autor: allcon_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 18 Jan 2002 - 12:08:16 MET

Mam na kilku kompach kate RIVA TNT64 M64 32MB -chyba noname bo bez oznaczeń, ma
radiator+wiatrak. Płyta Abit ST6, proc PIII 933, System win2000, nowy bios+nowe
stery. Problem polega na tym że czasem się wiesz np na wybaszaczu z OpenGL, w
AutoCADzie przy zoomie itp.
Efekt ten zaopserwowałem na kilku kompach. Próbowałem już kombinacji z różnymi
ustawieniami AGP, róznymi sterami (im detki starsze tym praca stabilniesza ale
i tak się czasem wiesza. Przy najnowszych średnio co 1-2 godz.)
Proszę o pomoc i uwagi.

Robert