problem z nagrywarka...

Autor: Darek Goiński (darek_goinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 12:11:16 MET

  mam dosc leciwa wypalarke hp7500i (2x2x24) i ostatnio zauwazylem taki
problem:
przy wypalaniu plytek 700MB nie zamyka mi sesji, ani w DAO i TAO, rozmiar
danych jest w sam raz na 700, nie jest chyba wynina plyt bo sprawdzalem na
verbatimach, platinium i innych;
zwykle 650 wypala normalnie.
A gdy wloze tak niedomknieta plyte do nagrywary lg 16x to mozna ja zamknac i
jest ok
A czasami nawet gdy uda sie wypalic plyte i wrzyce ja do cd-roma to ona jest
pusta, mimo iz soft nagrywajacy pokazuje ze nagrywanie zakonczylo sie
pomyslnie.....
Wczesniej palilem na 700 i nie bylo problemow