Karta muzyczna - Vortex-1 czy Yamaha DS-XG 724 ?

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 11:38:55 MET

Mam obydwie w łapkach ale mam sobie zostawić jedną. Za friko.
Yamaha to jakiś NoName. Coś też nie mogę znaleźć info na temat tej kostki.
Ten Vortex to Turtle Beach Montego na układzie Aureal Vortex AU8820B2.
Porządnie zrobiona, ma złącze SPDIF/I2S (może ktoś ma rozpiskę pinów???) ale
co jest ze sterami kiedy padło Aureal? Mam zszarpane stery pod
Win9x/Me/NT/2k ale czy pójdzie pod XP ??? Jak na razie jestem za Vortexem.

Henry(k)