Re: problem z FDD - troche dlugie

Autor: Qba (qba_at_qba.w.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 09:04:02 MET

> Pod win98 nie dziala mi stacja dyskietek, jak uruchomie komp. w DOS'ie
> jeszcze przed win to jest OK, w trybie awaryjnym tez dziala, a normalnie
> nie.

moze byc jakis konflikt FDD z jakims innym urzadzeniem, a winda nic ci nie
pokaze :(
(u mnie nie chodzila FDD jak mialem karte TV, po wyjeciu karty FDD dzialala,
a winda nic nie pokazywala)

> Wlasciwosci systemu nie pokazuja zadnego bledu, a zachowuje sie tak :

tak jak u mnie :)

> A zeby bylo smiesznie to pod innymi systemami jest OK, ale klient nie
> chce win95, a z winXP mam znowu problem z karta muzyczna (czy ktos wie
> jak zainstalowac CMI8330 pod winXP ? - sterownikow nie ma a z w2k niby
> sie instaluja ale nie dziala).

poszukaj na necie, raczej beda (?)

> Myslalem ze moze cos wBIOS'ie, ale nie moge go aktualizowac bo nie wiem

u mnie nowy bios nic nie dal :(

> co to za plyta glowna (nie ma juz do niej zadnej dokumentacji ) a
> oznaczenia na niej nic nie mowia jest np. nalepka "MB-686XA1" a na chip
> set "ALi M1621 A0 9825 TM07 AB5L2200000C TAIWAN" a drugi "ALi M1543 A1
> 9743 TS07 AC324630000E TAIWAN"

na plycie naprawde nie ma ZADNYCH oznaczen, slow, nadruku ?
jak tak, to wiesz co dalej robic, jak nie to:
jaki jest to bios ?
award ? ami ? ... ?
jaki numer pokazuje bios podczas startu kompa ? (taki dluuuugi ciag cyferek
i literek :)
a potem wejdz chyba na www.ping.be/bios
(chyba maja nowy adres, ale od roku tam nie bylem :(

pozdrawiam,
                                                            Qba