Re: BIOS - chyba banane pytanie;)

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 23:17:20 MET

W poprzednim odcinku serialu pl.comp.pecet "Kzysio"
<kzysio_at_WYTNIJ-TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam:)
>
> Chciałem zaktualizować sobie biosa z poziomu Windows, przy pomocy
> WinFLASH. I mam z tym problem - robię to po raz pierwszy i nie znam
> języka angielskiego.
> A oto konkretny problem: Program proponuje mi ustawienie dwóch bloków:
> "ECSD Block (PnP Area)"
> "DMI Block (DMI Area)"
> jako
> "Skip update"
> lub
> "Update"
> Nie wiem jak to ustawić. Sytuacja opisana jest na:

W zasadzie obojętne. ESCD to dane PnP, a DMI to dla użytkownika nieistotne
dane o producencie, modelu i numerze na pólce sklepowej. Jeżeli już, to
dałbym DMI "Skip" i ESCD "Update".
BTW: mimo wszystko poleciłbym DOS-owy AwdFlash lub UniFlash

Pozdrawiam
Artur

--
http://BIOS.help.pl