BIOS - chyba banane pytanie;)

Autor: Kzysio (kzysio_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 18:36:05 MET

Witam:)

Chciałem zaktualizować sobie biosa z poziomu Windows, przy pomocy WinFLASH.
I mam z tym problem - robię to po raz pierwszy i nie znam języka
angielskiego.
A oto konkretny problem: Program proponuje mi ustawienie dwóch bloków:
"ECSD Block (PnP Area)"
"DMI Block (DMI Area)"
jako
"Skip update"
lub
"Update"
Nie wiem jak to ustawić. Sytuacja opisana jest na:
http://www.ecs.com.tw/download/download.htm
Trzeba kliknąć na: "BIOS" (lewy górny róg monitora) - "Award WinFLASH
Utility" - "Go" - punkt 4.
Moja płyta to ECS K7VZA ver 3.2b - chciałem zaktualizować do 3.4.

Z góry dziękuję za pomoc:)

Pozdrawiam
Kzysio