Re: Czy ktoś ma kartę Mint GF2MX-400?

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 21:58:58 MET

> Ja mam starego Virge'a 2MB RAM i obraz mam dobry !!!
> A ty mi mówisz, ze karta na GF ma zły obraz?
> Chyba nie zrujnuję się na ASUSA.

Zalezy co uwazasz za dobry obraz... Najlepsze GF'y nie pobija
"standardowego" ATi badz Matroxa.
Wiekszosc taniego badziewia ma kiepskiej jakosci komponenty co przeklada sie
na nedzna jakosc obrazu. Karty mniej lub bardziej firmowe nie sa robione z
odpadkow i sa znacznie lepszej jakosci. Na Asusa nie ma sie co szarpac,
wystarczy Prolink - nie jest rewelacyjny ale o niebo lepszy od Minta. A jak
chcesz cos lepszego to moze byc np. Leadtek.

DW