Re: Czy ktoś ma kartę Mint GF2MX-400?

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 10:26:11 MET

On 17 Jan 2002 14:26:11 +0100, <tpsky_at_interia.pl> wrote:

>Ja mam starego Virge'a 2MB RAM i obraz mam dobry !!!
Jak masz jakiegos Diammonda to obraz rzeczywiscie moze byc nezly, co
najwyzej w wyzszych rozdzialkach odswierzanie kiesciutkie.
Chyba ze wyswietlasz na jakim 15' monitorku wtedyco bys nie wlozyl
roznice beda niewielkie.

>A ty mi mówisz, ze karta na GF ma zły obraz?
GF to tylko chip, a wszystkie filtry na wyjsciu sa juz poza nim i
kazdy producent karty moze tam zamontowac badziew jaki mu sie podoba.

Pozdrawiam
GLide