Re: Problem z myszą i ...

Autor: J. Marcin Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 21:17:48 MET

Użytkownik <grzeno_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prawo, w lewo ani trochę. Inna mysz na tym samym gnieździe - kursor działa
> prawidłowo za to lewy klawisz nie. Jeszcze inna mysz na porcie szeregowym
> działa, ale strasznie "topornie". Wszystkie myszy na innych komputerach
chodzą
> bez zarzutu.
> Po wyłączeniu komputera zdarza się, że dioda Num Lock'a na klawiaturze nie
> gaśnie. Kiedyś podkręcałem magistralę z 66 na 75 MHz ( odpowiednio PCI 33
na
> 37,5 ) - nie wiem, czy mogło to mieć jakiś wpływ. Konfiguracja - płyta:
ASUS
> P3B -F, Celeron 433, RAM 320, HDD - Seagate 13 GB.
> Proszę o radę!
> Z góry dzięki.

Jaka masz karte graficzna?

Przy niektorych kartach problemy z mysza moga byc spowodowane akceleracja
sprzetowa kursora myszy. Nalezy to wylaczyc i sprobowac.
Robi sie to tak:

Uruchom kolejno menu - Start
Ustawienia
Panel sterowania
System
Wydajnosc
Grafika
Pojawi sie okno z suwakiem Przyspieszenie sprzetowe
Z reguly suwak jest przesuniety na max w lewo. Cofnij go w prawo
tylko o jeden skok!!!
(nie do konca w prawo ale tylko o jeden skok)
Takie ustawienie wylacza sprzetowa akceleracje wskaznika myszy.
Po restarcie moze byc O.K.

Inne wyjasnienie to zainstalowanie zlego sterownika - odinstaluj
sterownik i ponownie zainstaluj wlasciwy dla danego typu myszy
najlepiej dostarczony na dyskietce z mysza

Jesli to nie zadziala to albo jakis gleboki problem w ustawieniach
systemu - moze nawet bedzie konieczna reinstalacja
albo zepsute gniazdo ????

Pozdrawiam
Marcin