Problem z myszą i ...

Autor: grzeno_at_wp.pl
Data: Thu 17 Jan 2002 - 20:48:52 MET

Mam niemały problem z myszą. Jestem tzw. średniozaawansowanym użytkownikiem
komputera i próbuję rozpracować następujący problem. Podłączam jedną mysz na
PS/2 i kursor przesuwa się ( zgodnie z moimi ruchami ) góra - dół, trochę w
prawo, w lewo ani trochę. Inna mysz na tym samym gnieździe - kursor działa
prawidłowo za to lewy klawisz nie. Jeszcze inna mysz na porcie szeregowym
działa, ale strasznie "topornie". Wszystkie myszy na innych komputerach chodzą
bez zarzutu.
Po wyłączeniu komputera zdarza się, że dioda Num Lock'a na klawiaturze nie
gaśnie. Kiedyś podkręcałem magistralę z 66 na 75 MHz ( odpowiednio PCI 33 na
37,5 ) - nie wiem, czy mogło to mieć jakiś wpływ. Konfiguracja - płyta: ASUS
P3B -F, Celeron 433, RAM 320, HDD - Seagate 13 GB.
Proszę o radę!
Z góry dzięki.