Re: monitor Hyundai 790d

Autor: khn_at_wp.pl
Data: Thu 17 Jan 2002 - 20:23:29 MET

> Hej!
> Witam wszystkich.
> Kupiłem monitor jak w temacie, ale ma na bokach bardzo widoczną jakby siatkę
> takich rombów. Czyli np. linia biała pionowa, cienka na ciemnym tle jest
> widoczna jakby była taka poszarpana ukośnymi ciemniejszymi liniami. Czy to
> jest normalne ?
> Pozdrowienia,
>
> --
> Grzegorz Kudyba

F790D wykorzystuje kineskop DynaFlat (Samsung), ktory ma charakterystycznie
wykonana maskownice (asymetryczna plamka 20/24 mm, powoduje ona "szorstkosc"
linii poziomych i pionowych wyswietlanych na krawedziach obrazu).

Oczywiscie tego typu znieksztalcenia moze tez powodować "Mora", ktora mozna
usunac :-)

--
Best regards, Kosh