Problem z nagrywarą LG 8120B

Autor: Marcin (mazdacars_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 20:26:14 MET

Hej!

    Mam pewien problem z nagrywarką, mianowicie nie mogę nagrywać plików
audio z normalną prędkością 12x, tylko z 8x (Nero). Dzieje się tak, gdy po
prostu chcę sobie wypalić CD Audio. Gdy ustawię na 12x, wykres bufora plików
spada powoli do 0, a potem to samo dzieje się z buforem nagrywarki i po
nagrywaniu. Próbowałem ustawiać technikę plików tymczasowych itd. Kiedy
robię test prędkości, wypada on kiepsko i wybiera mi 8x (tylko dla audio).
Czy te nagrywarki tak mają, czy może coś jest nie tak?

Pozdrawiam
Marcin