Re: DURON'a 1,Ghz lub 1,1 Ghz na szynie 133 udalo sie komus ?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 20:07:36 MET

Użytkownik posazek <posazek_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a23hk0$f7b$1_at_news.tpi.pl...
> Czy komus udalo sie puscic stabilnie DURON'a 1,Ghz lub 1,1 Ghz na szynie 133
> Mhz ?? te nowe procki maja 5 mostkow L1 a nie jak dotychczas 4 !
> Moze ktos mial juz nimi doswiadczenie ? interesuje mnie owerclocking tych
> prockow na plycie K7S5A. Zalezy mi na aby dzialaly na 133 bo podobno Durony
> na ECS dzialaja nedznie.

Już Ci ktoś tłumaczył że odblokowanie mostków nic nie da na K7S5A.

Trzeba "tylko" zmienić fabryczne ustawienia Durona.

Napięcie- mostki L7 (stand. 1.75) - żeby podnieść na 1.85V wystarczy zamalować
jedyny mostek jaki został rozcięty.

Mnożnik- mostki L3, L4, L6 - z x10 najprościej przestawić na x8
Trzeba zamalować jeden z mostków L6, L3 bez zmian, L4 -jeden rozciąć i jeden zamalować.

L1 nie są Ci do niczego potrzebne!

Schmaty mostków powinny być pod którymś z adresów poniżej:
http://www.tweak.pl/teksty.shtml?action=plik&plik=athlonxp
http://www.oc-athlonxp.com/
www.tomshardware.pl

PeJot