Re: Sprawa gwarancji???! [dlugie]

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 16:48:38 MET

"Zbyszek" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> tak mi sie marzy, ze moze kiedys kupujacy zaczna zwracac uwage na
> rzetelnosc sklepow, a nie tylko na cene, i uda sie w naszym kraju
> wytresowac tak sprzedawcow, iz bardziej oplaca sie byc uczciwym
> niz cwaniakiem...

Właśnie, kiedy reklamowałem montor, facet w firmie, która istnieje
już z 8 lat, pierwszy raz słyszał o rękojmi. Próbował mnie wyrzucić z
firmy. A jednak dopiąłem swego, odzyskałem pieniądze.

Co prawda dołożyłem do interesu ze 300 zł (urlop w pracy, telefony),
zszargałem nerwy, ale się opłaciło.

Niestety, 90% ludzi rezygnuje z walki, która łatwa nie jest. Dobrze,
że w PIH-u i Federacji Konsumentów wyciągają pomocną dłoń. Niestety
ciężko się dostać do niezależnych rzeczoznawców, np. od monitorów. We
Wrocławiu znalazłem 1, słownie "jednego".

--
wozik_at_stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb