Re: AMD vs Intel rynek CPU

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 14:54:38 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in

> Lacznie jakies troche ponad 20tys.
> A zeby tak troche wrocic do tematyki grupy, to w zeszlym roku duzo
> wozilem czesci komputerowych. Z plytami i obudowami(rekord 5 zestawow
> do zlozenia obudowy midi tower, bez przedniego fotela bez monitorow
> oczywiscie:) nie bylo problemu ale monitor to byl straszny problem 17"
> nie wchodzila (bez kartonu na kocu dalo rade ale tak moglem :) 15" dalo
> rade nawet dwie przewiezc z przodu po wyjeciu siedzenia :)

Ja tez pamietam... ze mialem klopoty z monitorami. :-) 17" do maluszka
wchodzila ale trzeba bylo zrobic tak: Opuscic oparcie siedzenia pasazera na
max i wsunac,za oparcie kierowcy a nastepnie podniejsc oparcie pasazetra
:-). Ogolnie jak z gieldy przywozilem 17" i do tego komputer z czesciami do
zlozenia to cala tylna kanapa byla zajeta :-)

> Taka przepas to juz chyba jest miedzy cieniakiem a kaszlem :-)
Ale sc sie psulo a colt sie narazie nie psuje a ma 2 razy wiecej km
przejechanych i jest starszy, sc 99r 45tys km a colt 94r 125tys km. :-)

> Lodz w maju na pochodzie :-)
> Gdzie dokladniej to nie wiem bo Lodzi nie znam.
Ja tez :-) po za ul Piotrkowaca gdzie ze dwa razy bawilem w futuryscie :-)

> Moze lepiej juz konczmy bo chyba naprawde grozi nam banicja :-)
OKi juz koncze :-) zapytaj kilku znajomych z okolic sa sadza o tym zlocie
ja sie sprobuje w wa-wie dowiedziec co i jak :-)

--
Best regards
 	The EaGle