Re: Dysk Problem !

Autor: novax (novax_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 14:36:05 MET

"bromba" <bromba_at_go2.pl> wrote:

>W biosie wykrywa jako 8,4. Mam Win 2000 i on tez widzi dysk 500 MB, nie
>pomoglo scandisk
>nie wiem co jest grane ! Jak mam odzyskac te reszte dysku. Myslalem ze moze
>jest on na Fat32 bo ja uzywam zwyklego !

sprobuj jeszcze raz potraktowac go fdiskiem, z tym ze gdy na
poczatku zapyta sie czy chcesz wlaczyc obsluge duzych dyskow
odpowiedz TAK. Pozniej usun wszystkie partycje z tego dysku.
Wybierz "Utwórz podstawowa partycje DOS" i na pytanie czy uzyc calego
rozmiaru dysku odpowiedz TAK. Zresetuj i sformatuj jeszcze
raz. Wyglada na to ze poprostu za pierwszym razem jak uzywales
fdiska nie ustawiles TAK w obsludze duzych dyskow.
PS. Dyski >2GB musza byc formatowane na FAT32 (nie FAT16).

pozdro

novax