Dysk Problem !

Autor: bromba (bromba_at_go2.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 22:35:27 MET

Mam dysk kolegi (seageata 8,4GB) i chcialem go sformatowac. Na dysku byla
jedna partycja dos majaca 500 mb no wiec sformatowalem goale widze ze jest
cos nie tak bo dysk ma 8,4 gb.
Odpalilem fdiska (Windowsa milenium) i on tez widzi tylko te 500 MB. ????

W biosie wykrywa jako 8,4. Mam Win 2000 i on tez widzi dysk 500 MB, nie
pomoglo scandisk
nie wiem co jest grane ! Jak mam odzyskac te reszte dysku. Myslalem ze moze
jest on na Fat32 bo ja uzywam zwyklego !

Prosze pilnie o pomoc bo musze jeszcze dzisiaj to zrobic!