Re: epson c20sx

Autor: D.K. (amidar_at_poczta.fm)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 13:37:01 MET

Do niedawna uzywalem Epsona SC 600. Atramentu starczalo na ok ryze, czasami
nawet na 1.5. Zalezalo to od wydrukow. Obecnie mam Epsona SC 580 (dopiero ok
tygodnia). Moje wrazenia z uzywania jej sa nastepujace:
1) Brakuje przycisko power. Jest to to dokuczliwe szczegolnie przy
wlanczaniu i wylanczaniu kompa gdy drukarka sie inicjuje.
2) Jezeli chodzi o atrament to nie jestem jeszcze w stanie okreslic zuzycia,
bo mam ta drukarke zbyt krotko. Wstepnie wydaje mi sie ze jej osiagi beda o
polowe slabsze. Przypuszczam ze skonczy sie to na polowie ryzy (Niemniej
atrament jest tanszy niz do serii 600).

3) Jezeli masz mozliwosc to postaraj sie kupic drukarke s serii 600 lub c60.
Ich wydajnosc jest zdecydowanie lepsza.

Uzytkownik ">>> Pablo <<<" <ppiotrowski_at_wi.ps.pl> napisal w wiadomosci